774pt日記

私の半径5m その2

everything flows teenage fanclub

Everything Flows | Bottle Ship

ぼくらは年々 老いていく
 だけどあなたは変わらない
 あなたが変わっていくのを ぼくは気づかない 
 いつもそのことを考える 
 だけど ちょっとの間だけだし
 そのうえ ぼくはそれをしっかと感じてもいる
どこへ向かって漂うのか ぼくにはまったくわからない
 指し示してくれ ぼくのまだ知らぬ行方を
 どこへ流れていくべきなのか ぼくにはまったくわからない
 指し示してくれ ぼくのまだ知らぬ行方を
 風がぼくの顔に吹きつけている
 最近 ペースを保つってことが
 どれだけ難しいか 思い知らされている
 ぼくは進むための場所を探している
 だけど ちょっとの間だけで
 それからあとは 心のおもむくままに
 どこへ向かって漂うのか ぼくにはまったくわからない
 指し示してくれ ぼくのまだ知らぬ行方を
 どこへ流れていくべきなのか ぼくにはまったくわからない
 指し示してくれ ぼくのまだ知らぬ行方を

良い訳詞でした。ありがとうございます。引用させていただきました。
tfcはあのダラダラしたリフとか好きなんだけど、ゆっくりと詩を見るのは初めてじゃないかと思います。
以下、洋楽歌詞検索のTube365 - Teenage Fanclub / Everything Flowsの歌詞と動画より。

We get older every year
But you don't change
Or I don't notice you're changing
I think about it every day
But only for a little while
And then I feel it

I'll never know which way to flow
Set a course that I don't know
I'll never know which way to flow
Set a course that I don't know

The wind's blowing in my face
Lately find it hard to keep the pace
And I'm looking for a place to go
But only for a little while
And then the feeling

I'll never know which way to flow
Set a course that I don't know
I'll never know which way to flow
Set a course that I don't know



This Lyrics was downloaded from SING365.COM via proxy.
See "About US" of SING365.COM about the COPYRIGHT.



Teenage Fanclub-Everything Flows(Single Version)